Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bugg i Live mail, måste vi läsa reklam?

Produkter
(logga in för att koppla)

Östan

Aktiv medlem
Jag har automatisk hämtning och och en ikon lyser upp när något kommit. Markeras ett mail slocknar ikonen efter 5 sekunder, för allt utom Skräppost som man måste öppna eller radera för att ikonen ska släckas. Kan det vara inbyggt att vi måste läsa det för all reklam?

Jag vill bara släcka ikonen och ev. läsa senare. Raderas det försvinner det in på något konto.

Klarar den POP3-konton? Trodde inte det, men det vore ju bra i så fall.

Nej POP3 klarar den inte men IMAP. Klarar din email inte IMAP?

Behöver du POP3 så prova appen POP3 Email, har en kollega som kör den och är nöjd, fullversionen av den kostar dock en liten slant.

/Karl

Nej POP3 klarar den inte men IMAP. Klarar din email inte IMAP?

Behöver du POP3 så prova appen POP3 Email, har en kollega som kör den och är nöjd, fullversionen av den kostar dock en liten slant.

/Karl
Har några konton som inte klarar IMAP, men har den igång för gmail och yahoo. Appen är faktiskt riktigt trevlig, men borde klara POP3 för att passa mig. Tack för tipset om POP3-appen. Ska testa.

Till TS: Jag kör Live mail men har inte noterat ditt problem. Har kollat inställningar men ser inget direkt som man kan ändra. Men kolla Arkiv--Alternativ--Säkerhetsalternativ--Alternativ. Där har jag "Ingen automatisk filtrering" ibockad. Vet inte om det hjälper men hittar inget annat som skulle kunna påverka ditt problem.

Har några konton som inte klarar IMAP, men har den igång för gmail och yahoo. Appen är faktiskt riktigt trevlig, men borde klara POP3 för att passa mig. Tack för tipset om POP3-appen. Ska testa.

Till TS: Jag kör Live mail men har inte noterat ditt problem. Har kollat inställningar men ser inget direkt som man kan ändra. Men kolla Arkiv--Alternativ--Säkerhetsalternativ--Alternativ. Där har jag "Ingen automatisk filtrering" ibockad. Vet inte om det hjälper men hittar inget annat som skulle kunna påverka ditt problem.
Ser inget av detta :(

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto