Annons

Bug

Produkter
(logga in för att koppla)

daniel1337

Aktiv medlem
När man kommenterar nya bilder och har kommenterat den sista kommer man till en bildsida som inte innehåller nånting. kanske skulle komma tillbaka till översikten då istället.
Och det vore skönt att när man klickar på översikt att komma till samma översiktssida som man befann sig på istället för den första.

Jag skulle förövrigt vilja höra hur många som använder och uppskattar funktionen "skriva kommentar och komma till nästa bild direkt vid lagring"?

Idag är "Kommentera nya" och den utsökning av senaste bilder man kan göra via vanliga Sök Bild väldigt snarlik. Skillnaderna är egentligen bara:
- man kommer till nästa bild vid spara
- bildinformation och andras kommentarer är normalt gömd
- lite större knappar för Nästa bild osv

Exempel på Sök bild
Exempel på Kommentera nya

Det är två funktioner att underhålla, helst skulle jag gärna slå ihop dem - men då är frågan, vad är det som är bra med Kommentera nya som inte finns i vanlig sökning?

Åsikter?

Hmm, kanske känns onödigt att ha kvar "kommentera nya" då. Personligen vill jag se all bildinfo när jag kommenterar.

//daniel

Bilder utan information och andras kommentarer känns som en onödig vy om du frågar mig. Det första jag gör är att klicka på Visa detaljer om bilderna-länken.

Man vill ju inte gärna kommentera canonbilder, åtminstone inte i positiva ordalag;)

När det gäller länken till nya bilder tycker jag att den är bra men inte nödvändigt, då det går lika bra att nå dem via söksidan.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar