Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bra mus att jobba med i photoshop?
- Trådstartare bigsmooth
- Start datum
johker
Medlem
Jag har en MX Revolution och den fungerar bra ihop med Photoshop. Lite underlagsberoende ibland. Av nån anledning brukar jag kunna få mer exakta rörelser när jag har den direkt mot skrivbordet istället för musmattan. Den är dock överlägsen den optiska musen (också Logitech) jag hade innan.
Jag har dock en ritplatta också och skulle inte vilja vara utan den. Mycket kan man såklart göra med en mus, men till en del saker vill man verkligen ha en ritplatta för att uppnå bra resultat.
Jag har dock en ritplatta också och skulle inte vilja vara utan den. Mycket kan man såklart göra med en mus, men till en del saker vill man verkligen ha en ritplatta för att uppnå bra resultat.
CLP
Avslutat medlemskap
Kan rekommendera Både MX musen, och Wacom Intous brädorna.
Dock är det bra om man ger brädorna lite tid för tillvänjning, vilket inte är helt enkelt om man har en toppenbra MX mus några decimeter bort.
Brädorna är tryckkänsliga, så du kan få olika effekter beroende på trycket på pennspetsen. Trevligt att måla fram skärpa och ljus med justeringslager.
Nu har jag båda alternativen, men skulle musen gå sönder hadde jag köpt en likadan på stört!
Dock är det bra om man ger brädorna lite tid för tillvänjning, vilket inte är helt enkelt om man har en toppenbra MX mus några decimeter bort.
Brädorna är tryckkänsliga, så du kan få olika effekter beroende på trycket på pennspetsen. Trevligt att måla fram skärpa och ljus med justeringslager.
Nu har jag båda alternativen, men skulle musen gå sönder hadde jag köpt en likadan på stört!
vaktmästaren
Aktiv medlem
För skattepengarna som kom häromdagen köpte jag en Wacom Intous4 M. Den är bara sååå bra! Jag använde den till både LR2 och CS4. Pennan är inte bara tryckkänslig, den är även lutningskänslig! Dock liite svårt att bemästra. Men övning ger träning!Brädorna är tryckkänsliga, så du kan få olika effekter beroende på trycket på pennspetsen. Trevligt att måla fram skärpa och ljus med justeringslager.
Senast ändrad: