Graylingman
Aktiv medlem
Då och då framförs i detta forum kritik mot diverse leverantörer, och ibland delas också ut beröm. Detta inlägg tillhör den senare kategorin.
Häromkvällen beställde jag en mp3-spelare från Westium Data i Göteborg. En Iriver T60, 1 GB närmare bestämt. Enligt lagersaldot i webshopen fanns 2 st, eller om det möjligen bara var 1, i lager vid beställningstillfället. Hursomhelst fick jag dagen efter ett mail med bl a följande innehåll;
"Tyvärr så hade vi dock endast 1 av denna produkt hemma då du beställde & flera som lagt order.
Produkten gick ut till 1:a order/betalande."
Dessutom meddelade de att de i stället skickat mig modellen med 2 GB minne av samma spelare, och detta utan extra kostnad för mig.
Det tycker jag är ett bra exempel på kundvård! Hatten av!
Häromkvällen beställde jag en mp3-spelare från Westium Data i Göteborg. En Iriver T60, 1 GB närmare bestämt. Enligt lagersaldot i webshopen fanns 2 st, eller om det möjligen bara var 1, i lager vid beställningstillfället. Hursomhelst fick jag dagen efter ett mail med bl a följande innehåll;
"Tyvärr så hade vi dock endast 1 av denna produkt hemma då du beställde & flera som lagt order.
Produkten gick ut till 1:a order/betalande."
Dessutom meddelade de att de i stället skickat mig modellen med 2 GB minne av samma spelare, och detta utan extra kostnad för mig.
Det tycker jag är ett bra exempel på kundvård! Hatten av!