Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bra fotoram app för tablets för bilder på nätet ?

Produkter
(logga in för att koppla)

erland_i

Ny medlem
Är det någon som känner till någon bra fotoram app för iPad som fungerar bra för att presentera RSS flödena från fotosidan.se ?

Det finns ju en del appar som visar mina egna bilder, men jag skulle vilja ha något som kan visa bilder från nätet, exempelvis fotosidan.se. Principen är att jag skulle vilja kunna använda min iPad som fotoram när den står i dockningsstationen och jag inte använder den och sen snabbt kunna klicka på en bild för att komma in till bildens sida, exempelvis till fotosidan.se, för att kommentera, sätta betyg, se mer detaljer, e.t.c.

För min nuvarande Samsung tablet (Android baserad) slutade det med att gjorde jag en egen enkel app (RSS Photo Show) men jag skulle vilja slippa göra det för iPad eftersom det vore enklare att använda något som redan finns.

Så är det någon som använt sin iPad på detta sätt och har några rekomendationer ?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar