BollaBus
Ny medlem
Hej, hej.
Min största önska är att bli fotograf och att ha det som yrke, men jag känner att jag skulle behöva gå en utbildning för att bli riktigt bra. Problemet är att jag inte bor i någon av storstäderna och här där jag bor (växjö) är utbudet, vad jag kunnat hitta, på fotografutbildningar inte så stort.
Jag har familj, så tyvärr kan jag inte flytta iväg till en annan ort.
Jag undrar om någon har något tips på någon bra distansutbildning eller möjligtvis en intensivutbildning på max 6 månader på annan ort. Alternativt en utbildning uppdelad på flera "kortare" terminer (Ex. 6 * 2 månader eller något i den stilen)
Kan man kanske bli lärling hos en fotograf?
Jag vill inte att loppet ska var kört bara för att man fyllt 30 och har barn.
Jag skulle sååååååå gärna vilja bli en "riktig" fotograf!
Tacksam för svar!
Mvh
Anna
Min största önska är att bli fotograf och att ha det som yrke, men jag känner att jag skulle behöva gå en utbildning för att bli riktigt bra. Problemet är att jag inte bor i någon av storstäderna och här där jag bor (växjö) är utbudet, vad jag kunnat hitta, på fotografutbildningar inte så stort.
Jag har familj, så tyvärr kan jag inte flytta iväg till en annan ort.
Jag undrar om någon har något tips på någon bra distansutbildning eller möjligtvis en intensivutbildning på max 6 månader på annan ort. Alternativt en utbildning uppdelad på flera "kortare" terminer (Ex. 6 * 2 månader eller något i den stilen)
Kan man kanske bli lärling hos en fotograf?
Jag vill inte att loppet ska var kört bara för att man fyllt 30 och har barn.
Jag skulle sååååååå gärna vilja bli en "riktig" fotograf!
Tacksam för svar!
Mvh
Anna