rikitikitavi
Aktiv medlem
Fick ett mycket märkligt inlägg på min blogg idag. Från en medlem som inte finns ( Lyly) och som skrev på engelska.
Hon( hen?
) hade använt lite fakta från mitt inlägg, tex några kameror som fanns med i texten. Men sedan skrivit om en vän jag känner utanför FS men som också råkar vara en medlem här på sidan.
Hans namn fanns dock INTE med i texten tror jag och jag är heller inte vän med honom här på FS.
Men hans namn hade använts i "Botens" inlägg om att han hade använt de kameror jag nämnt i texten i sin fotografiska resa. det roliga är att jag vet att han aldrig använt dessa, så boten avslöjade sig själv. I slutet av dennes inlägg fanns givetvis en länk med orden "Pokerouge".
Klickade ju såklart aldrig och kommer radera, men väldigt märkligt då detta aldrig har hänt mig här förut.
Någon annan med liknande erfarenheter?
Är det "ryssen" som intresserat sig för vår mäktiga gemenskap
? 
Hon( hen?
Hans namn fanns dock INTE med i texten tror jag och jag är heller inte vän med honom här på FS.
Men hans namn hade använts i "Botens" inlägg om att han hade använt de kameror jag nämnt i texten i sin fotografiska resa. det roliga är att jag vet att han aldrig använt dessa, så boten avslöjade sig själv. I slutet av dennes inlägg fanns givetvis en länk med orden "Pokerouge".
Klickade ju såklart aldrig och kommer radera, men väldigt märkligt då detta aldrig har hänt mig här förut.
Någon annan med liknande erfarenheter?
Är det "ryssen" som intresserat sig för vår mäktiga gemenskap