Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Boråsare, förenen eder!

Produkter
(logga in för att koppla)

mannbro

Aktiv medlem
Vet att det finns en del aktiva Boråsare här på fotosidan som bl.a. jagar motiv i utmaningen.

Vad sägs om en liten fotoutflykt eller liknande tillsammans vid ett lämpligt tillfälle?

Det behöver ju inte vara så organiserat, vi kan ju träffas någonstans, tjôta lite foto, fota lite, lära oss av varandra och klämma på varandras prylar. Eller till och med packa in oss allt för många i allt för få bilar och åka på en lämplig dagsutflykt.

Vad vad tror ni? Finns intresse? Lämpligt datum, plats och eventuellt resmål?

Jo, jag är rätt sugen faktiskt. Får se om jag får utegångstillstånd av frugan :)

Skämt åsido så är jag inte riktigt säker än på om jag kan den helgen, men även om jag kan komma så utesluter ju inte det att vi drar ihop lite folk på "hemmaplan" för en liten session.

Jadå, det finns intresse från min sida iaf.
Jag försökte samla ihop en del folk förra hösten men det var lite trögt med intresse då tyvärr.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar