Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bok-klipp på loppis =)

Produkter
(logga in för att koppla)

Tobbe.T

Aktiv medlem
Gjorde ett rejält klipp på en loppmarknad sambons småsyskon hade på sin skola =)

Efter mycket övertalande fick hon mig att följa med dit för att lyssna på småbattingarnas sånguppvisningar på ngn kulturdag.

I rummet intill var det dagen till ära en liten loppmarknad som eleverna samlat ihop grejer till.
Döm om min förvåning när jag hittade en fotobok från Bonniers för 5:- =)

Boken ifårga är med i "LIFE´s stora bokserie THE LIBARY OF PHOTOGRAPHY", och är utgiven 1977.

"400 sidor om fotografering illustrerad med 90sidor i fyrfärg och 120sidor i svartvitt av världens främsta fotografer som visar
kameraval - objektiv -motiv -belysning -film -exponering -bländare -skärpedjup -framkallning -kopiering -förstoring -fotokemi -färgframkallning & kopiering -fotografering med blixt -ateljékameran -speciella fototekniker -fotohistoria"

Det här är vad jag kallar en fotobibel, o århundradets klipp då den knappt ens ser öppnad ut =)

/Tobbe

Fanns det inte prutmån?! ;)

Nädå, det är bara att gratulera till, som det verkar, ett kap!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar