Annons

Boden - Nystart av fotoklubb

Produkter
(logga in för att koppla)

Lasse.K

Medlem
Hej fotovänner!

Vi är några fotoentusiaster här i Boden som vill blåsa liv i vår gamla fotoklubb med anor från 70-talet. Då var det full aktivitet i klubben, men som med så mycket annat kom familj, karriär och annat i vägen.

För en tid sedan samlades "gamla" ordföranden och några av oss andra för att diskutera en nystart.

Jag fick till uppgift att leta rätt på fotointresserade i Boden, genom den förträffliga sökmotorn här på Fotosidan har jag hittat 100 Bodensare. :)

Vill du ha ytterligare information om oss och våra idéer om nystart av fotoklubben. Kontakta mig här eller direkt till min mail: lassekar (at) spray.se

Välkommen

/Lasse

Ny mailadress!

Hej igen!

Intresset för en fotoklubb ser ut att vara tämligen svalt, eller så är det mycket enklare än så: Ingen har hittat hit till forumet!

Nåväl, vi ger oss inte så lätt, utan kommer att använda andra medier i samverkan med detta.

Jag har en ny mailadress, så är du intresserad, skriv till: lassesblogg (at) gmail.com

Fotohälsningar

/Lasse

P.S. Den gamla adressen fungerar också, men den vittjar jag manuellt någon gång i månaden. D.S.

Jag hade i din sits mailat lagom många "bodensare" med en lockelse.
En fotofika kanske.
Givetvis är det knepigt att bjuda alla 100 på en gg men 20-30 i taget.

Men räkna inte med alltför stort gensvar. Det är svårt att få folk till föreningslivet. Tom sportföreningar har problem att hitta folk som vill engagera sig.

Och det är trist, för en fotoklubb kan bli så bra som jag vill.
Och hittar man då likasinnade så blir det än roligare.

Mitt förslag är att ni sätter upp en dag i månaden som ni har träffar.
Bankeryds FK använder andra helgfria torsdagen i månaden.
Kan man så kan man...
Lycka till

Låter intressant

Jag flyttade till Sävast, Boden i våras,
Jag tycker det låter intressant med en fotoklubb i Boden.

En träff i månaden någonstans vore inte dumt till att börja med.

/ Daniel

Hej Erik och Daniel!

Skoj att ni svarat i tråden som var tyst i nästan 1 år.

Erik: Ja, fotofika är en bra början. Jag tog upp det för drygt 1 vecka sedan då några av oss träffades på en filmvisning om vilda djur. Alla var rörande överens om att det var en bra början. *Tack för tipset*
Det blir till att maila medlemmarna här på FS, för några kaffe ska vi väl få ihop. =)

Daniel: Precis, en månadsträff är det som vi människor förhoppningsvis orkar med, sen kan det vara fotofika lite oftare för de som vill. *Du är så Välkommen*

Fotohälsningar /Lasse

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar