Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

BLund

Produkter
(logga in för att koppla)

mazeson

Aktiv medlem
BLund - Bild i Lund

Vem är intresserad av att bilda en FS-grupp med fotograferande människor från Lund?
Syftet är att kunna träffas, även utanför FS, i riktiga livet, för att dela erfarenheter, tips, upplevelser, teknik, estetik diskussioner mm, men även för gemensamma satsningar som gatufotografering (lättare när man är flera), dokumentering, bildtema, utflykter osv.

Är vi företagsamma, snälla och trevliga så kan vi nog även få till en egen hörna på FS.

På FS finns det just nu 100 fotograferande människor med hemvist i Lund, så det bör finnas underlag.

Vad sägs?
Skriv upp er här, så får vi se hur vi går vidare i organiserandet.


mvh / mats
 
Eftersom du är den enda som citerat nuvarande rektor vid Lunds universitet , Göran Bexelll, i text på FS, så måste du ju vara med!

:)
Mats
 
Det blir nog en tunn bildpöl eftersom det verkar som om det bara är vi som är intreserade.
Det blir vissrligen billigare om man ska bjuda på fika då :)

Greven
 
Bildintresse i Lund - BLund

Tja, någonstans får man börja...
Tror det också beror på om man hittar till detta forum från förstasidan eller ej.
Så vi får väl prata på här, så att den dyker upp i aktuella-forumlistan ofta då...


jag vet åtminstone 3-4 till som är intresserade.


h/mats
 
Lund anropas!

Lund 100 000 invånare, varav c:a 100 är FS:are av olika status. om man räknar lågt, dvs c:a 10% så borde vi vara minst 10 som är intresserade av ett forum för Bildintresserae i Lund´, BLund (BLind?)

eller?


kom igen nu!
 
jag är med också, lite längre fram.

mitt uppe i flytt och jobb 14h/dag så fritiden kommer lite längre fram.
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.