Annons

Blixtpaket från e-bay

Produkter
(logga in för att koppla)

Jonas Barringer

Avslutat medlemskap
Hittade detta blixtpaket på e-bay.

www.ebay.com mata in 7564595406 i sökrutan. (länken blev för lång)

Annars finns företagets "hemsida" på ebay här:
http://stores.ebay.com/Photography-...accessories_W0QQcolZ2QQdirZQ2d1QQftidZ2QQtZkm Det gäller alltså "900W/S 3 STROBE LIGHTS/2 Soft Boxes/WIRELESS KIT. NEW!"

Med frakt och 3 stativ blir det 827 dollar vilket är 6 548kr. Låter kanon i mina öron om man ser vad man kan få i sverige.

Självklart finns det en liten risk att köpet uteblir, men jag tror inte den är så stor faktiskt. Och det är klart att Tullen kan beskatta varorna, men då borde man väl hamna på 8 200kr vilket fortfarande låter bra, el?

Vad tycker ni? ser det ut att vara bra blixtar? de hade samma blixtar som www.kaffebrus.com, där många verkar ha handlat, till för någon vecka sedan. Jag misstänker att kaffebrus köper från denna sida. Då de är de enda som säljer blixtar med europeisk elstandard (på e-bay).

Tacksam för svar!
 
Jonas Barringer skrev:
Hittade detta blixtpaket på e-bay.

www.ebay.com mata in 7564595406 i sökrutan. (länken blev för lång)

Annars finns företagets "hemsida" på ebay här:
http://stores.ebay.com/Photography-...accessories_W0QQcolZ2QQdirZQ2d1QQftidZ2QQtZkm Det gäller alltså "900W/S 3 STROBE LIGHTS/2 Soft Boxes/WIRELESS KIT. NEW!"

Med frakt och 3 stativ blir det 827 dollar vilket är 6 548kr. Låter kanon i mina öron om man ser vad man kan få i sverige.

Självklart finns det en liten risk att köpet uteblir, men jag tror inte den är så stor faktiskt. Och det är klart att Tullen kan beskatta varorna, men då borde man väl hamna på 8 200kr vilket fortfarande låter bra, el?

Vad tycker ni? ser det ut att vara bra blixtar? de hade samma blixtar som www.kaffebrus.com, där många verkar ha handlat, till för någon vecka sedan. Jag misstänker att kaffebrus köper från denna sida. Då de är de enda som säljer blixtar med europeisk elstandard (på e-bay).

Tacksam för svar!

billigt e det men jag e skeptisk..
5 sekunders laddtid verkar ju inte så kul,
Och om du skulle vilja ha nåt annat än softboxar, typ bikakeraster, paraply etc., vilka grejer passar?

stativ ingår inte heller:

"PLEASE NOTE: the 7 lbs 101' tall heavy duty stands in the picture are not included, but available at $28.99 plus $7 shipping each."
 
blixt

Tack för svaret!
jo, 5 sek e inte roligt. men beträffande bikakereaste osv finns på den sidan. annars vet jag inte.. har du ngra alternativ i liknande prisklass??
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.