Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Blixtarna på konsert

Produkter
(logga in för att koppla)

FotoJeppe

Aktiv medlem
Jag var och såg Lasse Winnerbäck i Kalmarsalen ikväll, det var skitbra! Han var så lugn och skön när han satt där själv med sin gitarr.

Självklart ville jag ju så gärna ha kameran när man satt där på 1:a rad parkett och lyssnade. Men det var ju fotoförbud (som alltid) så jag tog ju inte med den. Men i alla fall så stör jag mig så på allt folk som har med sina små digitalkameror och sitter dår och blixtrar hela tiden!!! Dom förstår tydligen inte den lilla skylten på baksidan av biljetten. Och det värsta är att de använder blixten, många också med "röda-ögon-blixt" som blixtrar som fan. Med en systemkamera så behöver man inte blixten, det blir bättre konsertbilden utan, alltså stör de mindre, fast det är ändå dom som är förbjudna...

Ååå, vill så gärna ha tillstånd till den extrainsatta konserten imorrn, men det kan jag ju drömma om :)

/Jeppe

och att sen folk är så jävla dumma så att dom inte inser att deras patetiska lilla inbyggda blixt ger NOLL effekt på 20 meters avstånd...

Ja blixten bidrar ju inte med så mycket, den lyser ju bara upp huvudena på raden framför :)

Ja, ångrar lite faktiskt att man inte försökte få in kameran, det var ju inte så nogrann kontroll precis... Synd bara tt man inte har biljett till ikväll också...

/Jeppe

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar