Det var den jag fick tipsad av Scandinavian Photo men tycker den är sjukt dyr.
Du länkade till ST-E3-RT II som är en radiofjärr, inte till ST-E2 som styr med IR. Radio är förstås roligare, men kräver blixtar som kan ta emot signalerna också vilket blir ännu dyrare.
Jag gissar att du med tålamod kan få tag i en ST-E2 under tusenlappen, för så är det med Nikons SU-800. Ibland begärs det mycket för SU-800 och ibland mer rimligt. Ny kostar den lös (finns även som del i makroblixtpaket) ungefär som ST-E3 II. Som sagt så finns det säkert någon piratvariant av ST-E2 också, vilket det gör av SU-800.
Själv köpte jag en SU-800 i nyskick under tusenlappen efter att ha spanat lite då och då. Tidigare använde jag bara den inbyggda blixten som IR-styrning, vilket går på en hel del Nikon-hus. Det finns till den även en liten skärm att sätta framför som hinder för det lilla ljus som den läcker. Dock saknar ett av mina kamerahus nu inbyggd blixt, så det var SU-800, köpa radioprylar eller använda en fullstor blixt med funktionen. Då var en begagnad SU-800 det bästa alternativet eftersom den är mycket mindre och smidigare. Men det förutsätter förstås att man finner sig i de begränsningar IR ger jämfört med radiostyrning.
Spontant så tror jag att du nog har fyra val:
1) ST-E2 eller något liknande med IR-styrning till befintliga blixtar, som jag antar kan ta emot sådant. Alt. någon blixt på kameran som gör samma sak, men med risk för bieffekt av ljuset på kort avstånd med reflekterande material.
2) Lösa fjärrstyrningsprylar med radio, typ PocketWizard eller liknande alternativ.
3) Nya originalblixtar och radiostyrning till det, dvs t ex ST-E3-RT II plus kompatibla blixtar.
4) Något tredjepartsmärkes system med radiostyrning och blixtar, typ Profoto eller det ofta oblyga "Xerox-företaget" Godox, beroende på önskad prisnivå etc.
Sedan finns det förstås mindre sofistikerade varianter som dum optisk slav eller att köra med sladd.