Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

BLF prislista 2007

Produkter
(logga in för att koppla)

B-U-S

Aktiv medlem
Nu är äntligen årets utgåva av BLF Rätt & Pris tryck och distribuerad. Jag vet ett det är flera av fotosidans medlemmar som undrat varför den dröjt. Vi i BLF:s styrelse ber om ursäkt för att den blivit sen och nu börjar vi arbetet med att se till så det blir bättre nästa år. Du som beställt prislista bör ha den med posten de närmsta dagarna.

Jag vill bara tipsa om att det har skett en hel del ändringar gentemot förra årets utgåva. Det är alltså inte bara priserna som är ändrade - utan flera pristabeller för arkivbild har ändrat struktur. Många tycker att listan är svår att förstå och vi jobbar aktivt med att förenkla den. Jag vill inte påstå att den har blivit enkel - men förhoppningsvis upplevs den åtminstone som enklare en tidigare.

Det finns en artikel som beskriver de viktigaste nyheterna på BLF:s webbsida. Läs mer på http://www.blf.se/617.php

Observera att det inte finns något nytt avtal med TU för bilder till dagstidningar - utan där är det fortfarande 2005-2006 års utgåva som gäller.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.