Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Blanda svartvitt och färg
- Trådstartare kodapa
- Start datum
Minnert
Aktiv medlem
wangblad
Aktiv medlem
Det finns jättmånga sätt. Jobba alltid i lager. Då kan du enkelt radera bort lagret ifall det ej blir bra och du har originalbilden kvar oförändrad i botten.
Man jobbar exempelvis med lassoverktyget och gör markeringar på de delar i bilden som skall konverteras till svartvitt. Eller skapar man ett nytt lager som man konverterar till svartvitt. I det svarvita lagret suddar man så det blir "hål" och då blir färgen från det undre lagret synlig.
Man jobbar exempelvis med lassoverktyget och gör markeringar på de delar i bilden som skall konverteras till svartvitt. Eller skapar man ett nytt lager som man konverterar till svartvitt. I det svarvita lagret suddar man så det blir "hål" och då blir färgen från det undre lagret synlig.
Rommel
Avslutat medlemskap
OK, kanske är dax att skaffa sig photoshop, Jag har bara lightroom... Tack för svar!
Jag gör sånt enbart i Lightroom. Man behöver inte photoshop. Använd penslarna eller färgjuseringspanelen!
---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=55.901100,14.259772
/Stefan R. Nilsson
Http://digitaliz.se
Http://blogg.digitaliz.se
kodapa
Medlem
Då kanske jag behöver lära mig lightroom bättre...Jag gör sånt enbart i Lightroom. Man behöver inte photoshop. Använd penslarna eller färgjuseringspanelen!