Annons

Blåst på bilder i affishstorlek av Digitalfoto För Alla

Produkter
(logga in för att koppla)

Stefanity

Aktiv medlem
Så jävla bra det lät med att Digitalfoto För Alla erbjöd sina prenumeranter en gratis affish av en bild.
Gick igenom alla stegen för att sluta vid "ange ditt kreditkortsnummer"
Jag har inte och tänker inte skaffa ett kreditkort, dessutom skulle gratisbilden kosta 80:-
Jag känner mig helt enkelt blåst av DFA och går nog hellre till en fotohandlare och betalar cash för min utskrift.

Tack så oerhört mycket för att ni berättade om kreditskortstvånget i tidningen ... nu ligger uppsägningen av prenumerationen riktigt nära.

fick nån lapp om fri kortläsare mm o det var löpande prenumeration o gratis det mesta
men sen stod det i liten text att de sen sänder ett nummer i taget mot x kronor + en massa avgifter i evig tid till man säger upp det

testad eockså vart förbannad på att man var tvungen att ha kontokort när det var gratis.

om någon säger att det är gratis så ska det vara gratis. annars får man skriva utan extra kostnad +porto och expd avg.

roinek skrev:
fick nån lapp om fri kortläsare mm o det var löpande prenumeration o gratis det mesta
men sen stod det i liten text att de sen sänder ett nummer i taget mot x kronor + en massa avgifter i evig tid till man säger upp det

Den var kalas den kortläsaren. Använder den flitigt. Och det var ju bara till att läsa det finstilta om att man skulle betala två tidningar för att få kortläsaren. Därefter fortsatte prenumationen om man inte sade upp den. Vilket jag gjorde efter två tidningar. Smärtfritt, men tidningen är väl för basic.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar