Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Bingo just nu i P1
- Trådstartare Merlin
- Start datum
mipert
Aktiv medlem
Programmet var som man kunde vänta sig.
Jag har hört fotografer på radio några gånger och de brukar oftast bevisa att fotografer inte skall prata om fotografi.
Jag har ingenting emot BR, han är väl en normalschysst kille, men dessa citat är fina:
”...jag tycker jag tar mitt ansvar...bilderna skall tas på tjejernas egna villkor...”
Följt av reporterns fråga till fröken sverigekanditaten (som innan tävlingen sagt klart nej på frågan om hon kommer ställa upp i Moore) ”...men, varför tar hon av sig jeansen...”
Eller klassikern:
”...hon måste sära på benen för det blir snyggare på bild”
Jag har hört fotografer på radio några gånger och de brukar oftast bevisa att fotografer inte skall prata om fotografi.
Jag har ingenting emot BR, han är väl en normalschysst kille, men dessa citat är fina:
”...jag tycker jag tar mitt ansvar...bilderna skall tas på tjejernas egna villkor...”
Följt av reporterns fråga till fröken sverigekanditaten (som innan tävlingen sagt klart nej på frågan om hon kommer ställa upp i Moore) ”...men, varför tar hon av sig jeansen...”
Eller klassikern:
”...hon måste sära på benen för det blir snyggare på bild”