Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Billigt Batterigrepp?

Produkter
(logga in för att koppla)
Har aldrig testat att köpa något på ebay förut! :O
Men är det stor skillnad på det och ett MD-10?
 
Jag har själv beställt flertalet gånger från dealextreme utan några som helst problem.
Det man dock ska ha i åtanke är att om tullen tar det så åker man på att betala moms.
Detta har aldrig hänt för mig trots att jag beställt ett 20-talet gånger från china.
Leveranstiden från dealextreme är ungefär 1månad.
 
Finns ju varken bak eller fram ratt vilket jag ser som en stor nackdel.., inte af lås eller multiväljare heller..
 
D400 (eller blir det D9000?) lär komma snart kan ju använda ett annat grepp om så är fallet kan ju ditt grepp i original bli billigare både nytt och beg.

Själv skulle jag bara köpa grepp med duplicerade kontroller.
 
Som sagt, om man vill ha det billiga alternativet så kolla på dealextreme.com eller linkdelight.com.

Dealextreme skickar som "gift", dvs det blir inga tullavgifter eller moms på grejer under 1400:- om jag minns rätt. Ska du beställa mer grejer, så be dem bara att skicka i fler paket, så att varje paket inte överstiger 1400:-, och glöm inte lägga till "send as gift" i varukorgen. Frakten brukar vara gratis, över hela världen.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.