Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Billig vindmaskin.

Produkter
(logga in för att koppla)

Ubbe 1

Aktiv medlem
Tips på billig vindmaskin.

Var i Jönköping och gjorde då ett besök på Clas Ohlson. Jag var inte ute efter ngt speciellt, men som vanligt lämnade jag stället med en hel del "nödvändigt". Hittade bla en vindmaskin som var riktigt funktionell och välbyggd. Tillverkad i metall, 50cm i diameter, justerbar vinkel, 120w, 3st.inställningslägen. Bäst av allt var priset....249kr. Förvisso tror jag att det var rea på den, men för er som bor i närheten så kan det vara värt att kolla upp om det finns några kvar. Testade min hemma och den kommer definitivt att fylla sin funktion i min studio. Som sagt bara ett litet köptips, om ni skulle vara intresserade....

/U

Senast ändrad:
Tack för tipset! Köpte ett exemplar idag. Denna modell verkar börja bli svår att få tag på, i Stockholmsområdet fanns den bara kvar i Solnabutiken. Slutsåld på alla andra ställen... så skynda på!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar