Annons

Bildvisning, Malmö, Natur, Norge

Produkter
(logga in för att koppla)

puppetm

Aktiv medlem
Hejsan alla,
Tänkte bjuda in Alla fotosidan medlemmar till bildvisning.
Jag går numera på Folkhöskola i Norge, Naturfoto i Sogndal. Och nu är jag hemma på lov och kommer ha en fin fin bildvisning på Torsdag 19:00, med övertoning och allt sånt där tjaffs ;)

Så om du är intreserad så skicka iväg ett mail till mig för mer information när var och hur. Begränsat antal platser, först till kvarn.

MVH Daniel Eriksson
[email protected]

Jag skulle så gärna vilja, men jag är ju i sthlm och är oerhört lat.

Jag saknar dig Pupp, så om inte annat så ska jag tänka lite extra på dig den dagen :)

Efwa skrev:
Jag skulle så gärna vilja, men jag är ju i sthlm och är oerhört lat.

Jag saknar dig Pupp, så om inte annat så ska jag tänka lite extra på dig den dagen :)

Vad du är söt då Efwa ;) Ska tänka på att du tänker på mig ;)
Synd att du inte kan komma men vem vet en visning i Sthlm kanske kommer? ;)

Tjenare Daniel! Så du är hemma på oktoberlov nu. Allt bra i Sogndal eller? Ngt kul att berätta? Blir det någon förbättrad klättervägg?

Kul att du ska ha bildvisning, har du blivit kung på bildprogrammeringen på skolan nu eller? :)

/Gustaf

Gnurra skrev:
Tjenare Daniel! Så du är hemma på oktoberlov nu. Allt bra i Sogndal eller? Ngt kul att berätta? Blir det någon förbättrad klättervägg?

Kul att du ska ha bildvisning, har du blivit kung på bildprogrammeringen på skolan nu eller? :)

/Gustaf

Jo jag är hemma på Höstferrie nu ;)
Jodå allt är fint där ;) helt underbart ;)
Nja inte riktigt, har varit mycket prat vi kommer klättra på den andra i sogndal i stället, verkar det som. Men vi har rappelerat ifrån gymnastiksalen, nästa projekt är ifrån Stjernehimlens fellesrum ;)

Verkar som det, eller dom andra har inte börjat jag har lånat hem skolans övertoning och den gamla bandspelaren ;)

MVH Daniel

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar