Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bildstorlek under "mina händelser"

Produkter
(logga in för att koppla)

andreassofus

Aktiv medlem
hejsan. när man fått en kommentar på en bild så kommer det ju upp en bubbla med en "etta" i . klickar man där ser man ju alla sina händelser. Har dom bilderna där blivit mycket större? förr var det väl bara små tumnaglar där men nu är det riktigt stora bilder som gör att man inte får någon uppsikt på samma sätt. Bilderna tar för stor plats med andra ord.

Har letat efter inställningar om jag har råkat ändra det själv på något sätt men hittar ingenstans där man kan ändra det själv.

Är det ni som har ändrat eller är det jag som inte hittar inställningen?

/andreas

Ja det är ändrat sen ett par dagar och det finns ingen inställning för det. Det var av två skäl, dels att stora bilder är mer inbjudande än små tumnaglar och dels för att bilderna skall synas bra för mobilt. Det blir lite mer scroll men vi tror att stora bilder ger fler klick än små bilder.

Det är justerat enligt samma logik på bildvisning och bilder ur samma album/etiketter.

Bilagor

• IMG_1337.jpg
    IMG_1337.jpg
    54.7 KB · Visningar: 42
Ja det är ändrat sen ett par dagar och det finns ingen inställning för det. Det var av två skäl, dels att stora bilder är mer inbjudande än små tumnaglar och dels för att bilderna skall synas bra för mobilt. Det blir lite mer scroll men vi tror att stora bilder ger fler klick än små bilder.

Det är justerat enligt samma logik på bildvisning och bilder ur samma album/etiketter.

ok jag förstår. men att bilderna får mer klick?
detta handlar ju bara om mina egna bilder och kommentarer på dom. listan på mina bilder när jag fått bildkommentarer.

Jag menar inte alla andras bilder, då är det bra att dom är större för då ger det nog mer klick. men den listan jag menar är ju bara mina egna bilder som jag själv ser. där blir det ju inga "klick" ändå :)

Hej,
Jag hoppas ni tar bort dessa stora tumnaglar. De lockar verkligen inte till att klicka på då den låga upplösningen visar en riktigt usel version av bilden. Jag vill inte ha mina bilder presenterade på detta sätt. Jag vill också gärna se var bilder är tagna och nu måste man rulla ända ned till botten av sidan.

Det går inte att lägga in miniatyrer i forumet
Så därför går det inte heller att visa vad man möts av när man försöker

Det skall gå att bifoga bilder till inlägg. Men det går också bra att maila till [email protected]. En annan variant är att klistra in länken till sidan i ett inlägg så kan jag se var du står.

Det är lika på alla trådar jag provat.
Knappen "bläddra" finns inte utan där står "Ladda upp"
trycker man på den uppmanas man att trycka på knappen "Bläddra" som nu inte finns.

Det är lika på alla trådar jag provat.
Knappen "bläddra" finns inte utan där står "Ladda upp"
trycker man på den uppmanas man att trycka på knappen "Bläddra" som nu inte finns.

Stämmer! Det har smugit in sig ett fel där. Men nu är det fixat! Tack för rapporten!

Kan inte ladda bilder till bildkritik!?

Varför kan jag inte längre ladda upp bilder till bildkritik?
Det kommer upp en röd banderoll överst på sidan som visar,
denna pol har sedan 12-10-2010 att Du måste skriva fler
kommentarer innan Du kan ladda fler bilder!
Det står också att jag har endast en bild i Mina bilder?!
Sanningen är att jag har 86 bilder i 2 album,vidare har jag fått
9 kommentarer och gett 9!

Vad har hänt?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar