tearsneverdry
Medlem
Hej alla... jag har nyligen blivit utsatt för en bildstöld av råge... Fakturan e skickad till tidningen som snodde bilden o publiserade dem...
Nu vill jag veta vad ni hade fakturerat för bilden...
De e två bilder som e stulna.
Dom e publiserade på:
Löpsedlar i sydsverige (en bild).
Dagstidning i sydsverige med en upplaga på över 50K ((två bilder) varav den ena beskuren )
Internet på en sida med över 2800 besökare
Dels i en notis med en bild sedan klicka man vidare till huvud annonsen med två bilder varav den ena beskuren...
Mitt namn är publiserat som byline i alla bildsammanhang utom löpsedel och den lilla förnotis på nätet....
sj har jag redan skickat min faktura men man kan räkna på många sett.. hur hade du fakturerat enl BLFs prislista givetvis =)
Hoppas på svar i detta =)
Nu vill jag veta vad ni hade fakturerat för bilden...
De e två bilder som e stulna.
Dom e publiserade på:
Löpsedlar i sydsverige (en bild).
Dagstidning i sydsverige med en upplaga på över 50K ((två bilder) varav den ena beskuren )
Internet på en sida med över 2800 besökare
Dels i en notis med en bild sedan klicka man vidare till huvud annonsen med två bilder varav den ena beskuren...
Mitt namn är publiserat som byline i alla bildsammanhang utom löpsedel och den lilla förnotis på nätet....
sj har jag redan skickat min faktura men man kan räkna på många sett.. hur hade du fakturerat enl BLFs prislista givetvis =)
Hoppas på svar i detta =)