Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bildspel Åre Vinterfestival

Produkter
(logga in för att koppla)

petra

Ny medlem
Hej!

Den 9-11 februari i år 2006, arrangeras Åre Vinterfestival för fjärde året i rad i Åreparken, nedanför torget i centrala Åre.
Det är Eventutbildningen vid Campus Åre som arrangerar festivalen.

Temat för festivalen är snö, is och design, och huvuddelen är en snöskulpturtävling. Vi kommer även ha en railtävling, 'nightriders rail comp.' på fredagen. Efter railtävligen kommer vi ha en bildvisning och det är där ni kommer in i bilden.
Jag undrar om någon här på detta fina forum har ett gäng bilder som du vill visa upp denna fredagkväll i Åreparken. Du får slänga ihop ett bildspel med passande musik och med kort presentation av bilderna och dig själv i början av bildspelet. Det ska vara exempelvis skid/snowboardbilder, klättring, forspaddling, surf, longboard, mountainbike osv osv.

Om du är intresserad av att bidra med något eller bara har några frågor så maila till mig på [email protected]

Ni kan även kolla in vår hemsida: www.arevinterfestival.com

Tack för mig.

Mvh Petra Wikström

ANNONS