Annons

Bildskärm max 4000?

Produkter
(logga in för att koppla)

Skalmann

Aktiv medlem
Hej, vill skaffa en ny skärm till datorn, o tänkte att leta efter en som fungerar hjälpligt till bildbearbetning. Spelar inte mycket spel o har en bra TV kopplad till datorn, så jag behöver inte oroa mig för att den behöver funka bra till det. Då fotografi endast är en hobby vore det trevligt om jag kunde komma undan med en prislapp på 4000 el. mindre. Inser att jag inte får så mkt för det, men hoppas om tips till vad jag har för alternativ. Även tacksam om råd vad för egenskaper som bör prioriteras, eller bra butiker att undersöka.

Jag funderar på att köpa en HP ZR24W som verkar vara MYCKET prisvärd! Kolla in den! Den går för ca 3800. Det är en 24" S-IPS. Vad tror ni?

Nej den verkar nice men kan inte säga av personlig erfarenhet då jag inte köpt den än. Kan du tänka dig en mindre så har du dell ultrasharp på 23" för 2500 på dustin!

Hej, vill skaffa en ny skärm till datorn, o tänkte att leta efter en som fungerar hjälpligt till bildbearbetning. Spelar inte mycket spel o har en bra TV kopplad till datorn, så jag behöver inte oroa mig för att den behöver funka bra till det. Då fotografi endast är en hobby vore det trevligt om jag kunde komma undan med en prislapp på 4000 el. mindre. Inser att jag inte får så mkt för det, men hoppas om tips till vad jag har för alternativ. Även tacksam om råd vad för egenskaper som bör prioriteras, eller bra butiker att undersöka.

Kolla in den här: http://www.dustinhome.se/pd_5010548977.aspx

Funtar själv på att köpa den.

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto