Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bildköp

Produkter
(logga in för att koppla)

Lars.L

Aktiv medlem
Jag har en bild som ett företag vill köpa, det vill ha den högupplöst och som jag fattat det en fri användningsrätt. och så till min fråga:
Vad ska jag ta betalt?
Jag är bara en glad amatör och detta är min första bild som någon vill köpa

Tack på förhand
Lasse

Jag har en bild som ett företag vill köpa, det vill ha den högupplöst och som jag fattat det en fri användningsrätt. och så till min fråga:
Vad ska jag ta betalt?
Jag är bara en glad amatör och detta är min första bild som någon vill köpa

Tack på förhand
Lasse

Kolla av med BLF bildleverantörernas förening eller sff svenska fotografers förbund ..de senare har på sin hemsida gratis folder med rekommenderade priser ...lycka till och grattis

fridens // Fredrik

tack tack men jag har en tittat i SFFs prisguide blir inte riktigt klok på vad so står.
jag tror att de vll ha fri användning av bilden och bilden räknas nog som en arkiv bild

hur gör man om de ska använda den som header på en hemsida och kanske inte vill ha med fotografens namn i headern??

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar