Annons

Bildflytt mellan pooler

Produkter
(logga in för att koppla)

PeSa

Medlem
Varför går det inte att flytta bilder mellan poolerna längre?
Har det blivit ett problem av något slag?
/Peter
 
Vi har stäng av möjligheten att flytta mellan de två kritikpoolerna, då det missbrukats för att "pusha" fram sin bild upprepade gånger för att synas först nyinlagda bilder. Man kan dessutom bara lägga in bilden en gång, dvs inte lägga in - ta bort - lägga in igen.

Man får allså bestämma sig om man är nybörjare eller redo för "vanlig" bildkritik. Man är knappast både-och, speciellt med samma bild.

Om det däremot gäller andra pooler så är det något fel, meddela mig vilka det gäller.
 
Är det inte därför man lägger upp sina bilder här? för att få så mycket kritik som möjligt?
Som nybörjare lägger man ju ut sina bilder i just nybörjarpoolen, men när man blivit varm i kläderna och vill gå vidare med bilderna till kritikpoolen så är det ett problem alltså?
/Peter
 
Alla skall få en chans att få kritik, och då är det inte schysst om vissa tar till sådana trix för att lyfta fram sin bild flera gånger.

Du får jättegärna gå vidare, det är ju hela idéen - men du får alltså ta fram kameran igen, jobba vidare med de tips du fått och sedan ladda upp en ny bild.
 
Ska man inte kunna lägga upp bilder i kritikpolerna även om dom bara legat i tex Gatufoto? för det gick inte för mig tidigare i veckan.
 
Jo det skall gå, det är nog ett fel - jag skall kika på det. Har du en exempelbild?
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.