Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bilder via OnOff

Produkter
(logga in för att koppla)
Bra fotolabb

Hej Janne!

Jag har beställt bilder från Västsvenska fotolabbet tidigare och blev mycket nöjd. Jag blev däremot besviken när jag beställde från ett Fujilabb och gör inte det längre.

Kolla in: www.fotomenyn.com

Där finns andra leverantörer till Västsvenska labbet. Det kanske skiljer i priser? Annars tror jag att du blir nöjd med bilderna hos OnOff.
Jag har inte beställt därifrån men det gäller samma labb och borde bli samma resultat.

//Jessica

Jag såg att amn kan lämna in sin film hos Teknikmagasinet för framkallning, de använder även de Västsvenska fotolabbet. Jag tror att priset började på nånstans runt 40 kr för framkallning och kopior. Har däremot inte provat själv.

http://www.fotomenyn.com/

hittade jag just, skall tydligen ha nått med Västsvenska fotolabbet att göra

Senast ändrad:
Är det det som förkortas till VSFL?

I så fall bör ni specifikt begära att alla dina egna negativ önskas med de returnerade bilderna.

Ok, brukar de inte skicka tillbaka negativen, det verkar ju något märkligt?

Re: Bra fotolabb

Jessica_ skrev:
Hej Janne!

Jag har beställt bilder från Västsvenska fotolabbet tidigare och blev mycket nöjd. Jag blev däremot besviken när jag beställde från ett Fujilabb och gör inte det längre.

Kolla in: www.fotomenyn.com

Där finns andra leverantörer till Västsvenska labbet. Det kanske skiljer i priser? Annars tror jag att du blir nöjd med bilderna hos OnOff.
Jag har inte beställt därifrån men det gäller samma labb och borde bli samma resultat.

//Jessica

Jag tittade på sidan och märkte att priset är beroende på var man vill hämta ut sina bilder. Mellan OnOff och en anna butik i Uppsala var skilnaden 5 Kr / bild i 20*30.

Har testat Fotolabo tidigare och det har fungerat bra, jämfört med VFL har de fler format och även matt papper - men är något dyrare.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar