Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bilder Till Skivkonvolut Sökes

Produkter
(logga in för att koppla)

tabbo

Avslutat medlemskap
Vi håller på med en samlingskiva till stöd för gömda flyktingar där artister som Mikael Wiehe, bob hund, Stefan Sundström, International Noise Conspiracy, Regina Lund m.fl kommer att medverka. Och nu söker vi bilder till bookleten. Temat för bilderna är utanförskap där kriteriet är att bilderna ska innehålla osynliga människor, Alltså utan ansikten. Kan var skuggor, siluetter, bakifrån, ovanifrån osv. Har du bilder som kan passa för ändamålet? Skicka mig ett mail i så fall. OBS! Vid eventuellt publicering sker detta helt ideelt utan någon ersättning. Mvh Tabbo Gustavsson, [email protected].

Deadline

Deadline för detta är egentligen så fort som möjligt. Omslag har redan börjat formgivas. Självklart kommer fotografen få cred i booklet.

Lite off topic:

Varför valde du att fråga i just detta forumet?

Anledningen att jag frågar är att jag nyligen föreslagit redaktionen att dom skulle skapa ett forum här på fotosidan för just denna typ av förfrågningar, för att uppmuntra till fler förfrågningar liknande din.
Tycker det är utmärkt om liknande förfrågningar kommer upp oftare här på fotosidan.

just här

ja varför just här? det var nog det enda jag hittade som passade någorlunda. Men jag håller med dig, det borde verkligen finnas nåt bättre.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar