Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bilder till magasinet

Produkter
(logga in för att koppla)

Erikhaglund

Aktiv medlem
Hej! Kan man se någonstans vilka bilder man laddat upp till ett kommande nummer av magasinet? Jag fick en känsla av tveksamhet att en bild inte laddats upp som den skulle men jag hittar ingenstans att dubbelkolla.

En grej till: hur laddar man upp bilder till Göran Segeholm?

Om du går in i respektive tävling så skall du se dina bild. Görans ligger på samma sida; bilder - tävlingar

Eftersom Göran bara skriver om en bild per nummer så har vi valt att inte öppna en ny pool för varje nummer. Vi för helt enkelt se när vi öppnar Görans pool igen.

En följdfråga angående temabilderna till Fotosidan Magasin, får man ett meddelande om man kommer med i tidningen eller får man vänta och bli glatt överraskad?

En följdfråga angående temabilderna till Fotosidan Magasin, får man ett meddelande om man kommer med i tidningen eller får man vänta och bli glatt överraskad?

Första steget är att vi begär in bilden högupplöst. De som kommer med i det slutliga urvalet vår en utmärkelse på sin profilsida, precis som om man fått med bilder i Galleri FS

Placering

Första steget är att vi begär in bilden högupplöst. De som kommer med i det slutliga urvalet vår en utmärkelse på sin profilsida, precis som om man fått med bilder i Galleri FS

Hej!

Jag undrar om bildplaceringen. När man kollar på tävlingsresultatet ser man t.ex. 12 (133) ovanför bilden. Siffran i parentes visar det totala antalet bidrag men visar "12" ens placering i tävlingen, att man kommit på tolfte plats, eller bara nummerordningen för bilden? I makrotävlingen http://www.fotosidan.se/magasin/view.htm?ID=369798&all=1 är min bild "Blomflugor" den åttonde. Har den kommit på åttonde plats?

Siffran i parentes visar det totala antalet bidrag men visar "12" ens placering i tävlingen, att man kommit på tolfte plats, eller bara nummerordningen för bilden?

Det är nummerföljden i systemet.

Vi har ingen rankning för bildkritik-bilder - det är ju ingen tävling. Däremot rankas de 20 belönade bilderna i Fotosidan Masters.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar