Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bilder: Testkörde Canon 70-300/4-5,6 IS USM

Produkter
(logga in för att koppla)

Bass

Aktiv medlem
Köpte en 350D och nyss ett 70-300 IS (inte DO) och testade kameran och linsen lite. Hade ärenden i Stockholm och just då råkade jag snubbla på kungens parad då han showade för Gambias president eller nåt =) Bra tillfälle att testa kameran.

Angels.JPG


Soldiers1.JPG


Soldiers3.JPG


Soldiers8.JPG


Kings%20Possey.JPG


Cops.JPG


The%20man.JPG


Kings%20horses.JPG


Soldiers5.JPG


Soldiers6.JPG


Soldiers4.JPG
 
Fina färger måste jag säga!
Såg väl skarpt och fint ut också, svårt att säga med tanke på upplösningen!
Är du nöjd själv?

Mvh
 
Än så länge väldigt nöjd! Över förväntan.. men samtidigt är jag helt ny med foto så jag har inte så mycket å säja. Enkelt att ta bra foton med.. inte så många oskarpa bilder på 300mm så länge man kör med IS så det verkar fint.

Har inte heller märkt av problemet med oskarpa bilder när man fotar i stående läge över 200mm som en del har rapporterat om, så jag klarade mig från att få en buggig lins =)

IS är verkligen guld värt om man är så ostadig om händerna som jag ^^
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.