Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bilder per motivkategori - stjärnor efter album

Produkter
(logga in för att koppla)

bolly

Aktiv medlem
När man söker på Bilder per motivkategori, och sedan väljer att visa alla album i någon kategori, så är det små asterixer (0-4) efter albumen. Vad betyder dessa?
Vad jag kan se verkar de inte ha någon koppling till varken antalet bilder i albumet, kommentarer/röster på vare sig album eller bilder. Hittar ingen förklaring till vad de betyder, så då blir jag lite nyfiken! :)

Det verkar som om det är medlemskategori.

Tomt set ut att motsvara en gratismedlem, en asterisk en silvermedlem och två asteriskar en guldmedlem. Bronsarna vet jag inte var de hamnar. Inte heller vad det skall vara bra för.

Nja, det håller jag inte riktigt med om... hittar snabbt motsägelser, t. ex. flera en- och tvåstjärnesalbum från gratismedlemmar, dessutom har jag sett tre och fyra stjärnor också...mysteriet kvarstår :)

Gissa på :)

Stjärnorna illustrerade albumets medelbetyg. Vi hade den typen av betygsvisning på Fotosidan alldeles i början då vi startade, och de har dröjt sig kvar där i den funktionen. Nu tog jag bort dom.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar