Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Bilder på gravid kvinna
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
Galaxens President
Avslutat medlemskap
Arleklint
Aktiv medlem
Jag hittade lite här
http://www.fotosidan.se/gallery/lis...nt=&location=&sort=title&maxrows=75&limit=100
http://www.fotosidan.se/gallery/lis...nt=&location=&sort=title&maxrows=75&limit=100
The Ghost
Aktiv medlem
Tyvärr har jag ingen bild som jag kan visa men prova fotogragera damen naken från sidan sen gör du en större försoring på den bilden sen hängher du upp den och gör ett ny fotograferande av en lycklig mamma som håller sitt barn med den andra tavlan i bakgrunden.
Eller klipp och klistra i Photoshop
2 fotograferingar mer cash
Eller klipp och klistra i Photoshop
2 fotograferingar mer cash
Canonliza
Aktiv medlem
Jag vet att det funnits en tråd tidigare om detta, något om "att fota gravida magar" eller liknande. Jag tipsade då om fotografen Anne Geddes (gjort en massa böcker mm, men hon har en hemsida också med lite bilder - kan dock inte länka för jag vet inte hur man gör...)
Ett annat tips är att bläddra lite i några gravidtidningar/böcker för uppslag.
Av egen erfarenhet vet jag att en manlig fotograf kan se vissa positioner/situationer som väldigt komiska och typiska, men som gravid kvinna (beroende på HUR gravid man är, själv gick jag upp 35 kg med min son.....) är man mer känslig.... Man vill vara "gravid och vacker", inte "gravid, fet och rolig".....*ler* //Liza
Ett annat tips är att bläddra lite i några gravidtidningar/böcker för uppslag.
Av egen erfarenhet vet jag att en manlig fotograf kan se vissa positioner/situationer som väldigt komiska och typiska, men som gravid kvinna (beroende på HUR gravid man är, själv gick jag upp 35 kg med min son.....) är man mer känslig.... Man vill vara "gravid och vacker", inte "gravid, fet och rolig".....*ler* //Liza
Canonliza
Aktiv medlem
Var mer konkret en så...skriv ut ett helt exempel...(är fullständig datoridiot).
Det du länkade till var inte hennes hemsida som jag syftade på, men det kanske är samma bilder där - kollade aldrig. //Liza