Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bilder på er utrustning

Produkter
(logga in för att koppla)

Diphallia

Medlem
Kan detta vara en bra idé?
En lite mer lättsam tråd där man kan posta bilder på ens utrustning, arbetsstation eller liknande. Eller klarar vi oss med det som finns i profilen?
Mod kan gärna ta bort tråden om den inte "passar".

Här är i vilket fall en bild på mig med följande:

Lomo Lubitel 2
Nikon FM2 med Zoom-NIKKOR 36-70 och Micro-NIKKOR-P Auto f=55mm.
Gossen SIXTOMAT flash.
Praktica LB 2.
Velbon CX 660.
Sennheiser HD 215 (hörlurar ja).
Panasonic Lumix lx-1.

Detta är förresten vad jag hade tänkt ta med på semestern.
Förmodligen inte Praktican dock.

Bilagor

• Toolsoftrade.jpg
    Toolsoftrade.jpg
    18.6 KB · Visningar: 845
Jag älskar att läsa dessa trådar på utländska forumt! Visst passar den här också! Då blir det hög tid att leta reda på en passande bild med Mig in action:)

/M

Barnvänlig

Tror inte det uppskattas av fotosidans grundare om vi skall börja skicka upp sådana bilder här, finns andra forum för detta (har jag hört av en kompis brors kusin).

Har just för mig att det finns en tråd här på Fotosidan som heter typ "Fotografer In Action"!

Tror inte det uppskattas av fotosidans grundare om vi skall börja skicka upp sådana bilder här, finns andra forum för detta (har jag hört av en kompis brors kusin).

Näe jag var väl inte helt säker på det heller.
Men om de vill så kan de ju gärna ta bort tråden.

Var fanns den "andra" tråden?

Hm ja fast jag kan ändå tycka att trådarna skiljer sig åt.
Men ja, detta var ju egentligen bara ett förslag.

Kan vara bra för tjyvarna. Synd om de skulle göra ett bryt och bara komma över en gammal Canon 350D med kittglugg när det finns betydligare dyrare saker i grannhuset :)

Nu kanske faran inte är så stor att tjyvarna surfar om kring på FS, men man vet aldrig.

/Gunnar

ANNONS