Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bilder i bloggar på fotosidan

Produkter
(logga in för att koppla)

Henrik.k

Aktiv medlem
Hej

Är det fler än jag som har problem med att visa bilder på FS bloggarna? Vissa "miniatyrer" visas ej överhuvudtaget, det enda som ger en hint om att det finns en bild är förstora -knappen (plusteknet) som syns. Oftast mitt i ett textstycke.

Kan det vara min webbläsare som inte tolkar sidans CSS mallar rätt?

Har Google Chrome Version '28.0.1500.95 m' som webbläsare.

Mvh Henrik

Hej

Är det fler än jag som har problem med att visa bilder på FS bloggarna? Vissa "miniatyrer" visas ej överhuvudtaget, det enda som ger en hint om att det finns en bild är förstora -knappen (plusteknet) som syns. Oftast mitt i ett textstycke.

Kan det vara min webbläsare som inte tolkar sidans CSS mallar rätt?
Kan du ge exempel på bloggar där du får problem så skall jag kolla med Chrome

Ser konstigt ut i Chrome på min dator (med Windows 8) och iPad med Chrome. I Firefox på datorn och Safari på iPad fungerar det dock bra.

Skärmdump med utsnitt av hur det ser ut i Chrome:

Capture.PNG

Ser konstigt ut i Chrome på min dator (med Windows 8) och iPad med Chrome. I Firefox på datorn och Safari på iPad fungerar det dock bra.

Skärmdump med utsnitt av hur det ser ut i Chrome:

Visa bilaga 130915

Mer eller mindre precis så ser det ut för mig med.

Mvh Henrik

Skrivet/skickat från telefonen.
Om stavningen är knas så skyller jag på autocorrect i luren. ;)

Fungerar på chrome i luren iaf. :)
Ska hem o kolla på datorn snart.

Mvh Henrik

Skrivet/skickat från telefonen.
Om stavningen är knas så skyller jag på autocorrect i luren. ;)

Edit: Bilderna i bloggen jag nämnde tidigare (i inlägg #3), fungerar nu även i chrome på datorn.

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar