Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Bildbyråer.
- Trådstartare metzger
- Start datum
MomentMan
Aktiv medlem
Första steget är att känna att du hittat en egen nisch. Och det får inte vara natur (sannolikt störst konkurrens).
Om du känner att du har några bilder du tycker håller måttet är det väl bara att kontakta bildbyråerna.
Om du måste sälja in en bild är det troligtvis fel på bilden -- den ska kunna sälja sig själv!
Om du känner att du har några bilder du tycker håller måttet är det väl bara att kontakta bildbyråerna.
Om du måste sälja in en bild är det troligtvis fel på bilden -- den ska kunna sälja sig själv!
oxytocin
Aktiv medlem
Jag jobbar på en bildbyrå som heter Norrlandia. Vi vill gärna ha nya, duktiga, flitiga fotografer. Tore (som är VD) vill se ett urval på minst 100 bilder. Läs mer på hemsidan (www.norrlandia.se) genom att klicka på Fotografer -> Nya fotografer.
Digi
Aktiv medlem
MomentMan skrev:
Är du 13 år och redan fått komma med har du slagit de flesta med hästlängder!
mvh
Farfar (fyller 30 imorgon =P)
Eh, okej, trodde inte jag var så bra om jag slår alla andra med hästlängder...
RobinSundin
Aktiv medlem
hmm...jag är 15 och ja kontaktade sheep...Men dom sa att dom inte tog in folk under 18 år...:S Men hade jag vart 18 hade jag kommit in sa dom.
Digi
Aktiv medlem
robinandersson skrev:
hmm...jag är 15 och ja kontaktade sheep...Men dom sa att dom inte tog in folk under 18 år...:S Men hade jag vart 18 hade jag kommit in sa dom.
Okej, mycket märkligt.
Microprincess
Medlem
Tycker det är bra gjort om man lyckats komma med i en bildbyrå vid 13 års ålder. Säger bara "Go For It"
Digi
Aktiv medlem
Microprincess skrev:
Tycker det är bra gjort om man lyckats komma med i en bildbyrå vid 13 års ålder. Säger bara "Go For It"
Tackar så mycket för det Madelene. Hoppas jag får något sålt om jag kommer med.
Mvh Markus Asp