Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bildbunkern : Stockholm - fotoklubb med utrymme för fler fotokompisar

Produkter
(logga in för att koppla)

Johan Okker

Aktiv medlem
Puffar för att Bildbunkern i Stockholm har utrymme för ytterligare fotokompisar att tillsammans fortsätta utveckla föreningen.

I föreningens lokal finns förutom möjligheten till möten och kreativa samtal kring bild och mening även möjlighet att hänga sina bilder, ha egna vernissager och visa sina filmer. Man kan också kopiera sina egna bilder i vårt mörkrum där man kan kopiera både färg och sv/v upp till 4x5". En funktionell fotostudio toppar av det hela.

Digital eller analog, stillbildsfotograf eller filmare? Toycam, Hipstamatic eller Hasselblad? Det spelar ingen roll för bildbunkern. Det är bilderna som räknas!

Titta in på hemsidan www.bildbunkern.se för mera detaljer.

/Johan

Nu finns Bildbunkern på Facebook också för den som har vägarna förbi... Finns lite info om kommande händelser och bilder på lokalen för den som är nyfiken.

Bildbunkern kommer om några veckor att arrangera en öppen fotopromenad. Alla som vill komma är välkomna.

Vi börjar vid föreningslokalen vid Fridhemsplan och avslutar i föreningslokalen med lite allmänt fotosnack och information om föreningen till dem som så önskar.

Kika in på hemsidan www.bildbunkern.se eller på vår Facebooksida för detaljer vad det lider. Vi kommer ta OSA via Facebook.

/Johan

Saxat från forumreglerna, respektera dem:

"Kommersiella inlägg är inte tillåtna
Det är inte tillåtet med reklam eller värvningar i forum eller kritikkommentarer (eller på andra platser) utan att först ha fått redaktionens uttryckliga godkännande för detta. Reklam om produkter / tjänster som konkurrerar med fotosidan.se:s tjänster / produkter är inte heller tillåtna. Vidare är det inte tillåtet med inlägg där den som postat inlägget, eller närstående, kan tänkas ha någonsomhelst ekonomisk vinning av budskapet nu eller i framtiden. Upprepade rekommendationer av produkter/tjänst från samma / olika medlemmar kommer att ses som kommersiella även om ingen tydlig koppling finns. Det är alltid redaktionen som har sista ordet i dessa diskussioner."

Du har redan postat ett inlägg tidigare om bildbunkern.

Hur tänkte du nu??

En ideell förening är per definition inte kommersiell... och hur anser du att en ideell förening skulle konkurrera med fotosidan?

Det finns ju till och med fotogrupper inom forat som är dedikerade för namngivna fotoföreningar.

/Johan

Hur tänkte du nu??

En ideell förening är per definition inte kommersiell... och hur anser du att en ideell förening skulle konkurrera med fotosidan?

Det finns ju till och med fotogrupper inom forat som är dedikerade för namngivna fotoföreningar.

/Johan

Förlåt, jag ska vara mer specifik.

"Det är inte tillåtet med reklam eller värvningar i forum eller kritikkommentarer (eller på andra platser) utan att först ha fått redaktionens uttryckliga godkännande för detta."

Regler är ju till för att tolkas så jag kan ju ha fel. Jag tycker att den som är administratör/moderator i forumet borde vara den som friar eller fäller. Jag uttrycker bara min åsikt eftersom jag prenumererar på fotokompis-forumet och får mail när det dyker upp en ny tråd och tyckte inte att din tråd var relevant.

Då passar jag på att länka till en artikel om Bildbunkern här på fotosidan.

Nåja, det var aldrig min avsikt att gå över några forumregler och om administratörerna anser att dessa fotokompisförfrågningar skulle vara det så ber jag om ursäkt. Redaktionen får gärna kontakta mig så att vi kan reda ut eventuella oklarheter.

Fotosidan får också jättegärna lägga upp en fotogrupp som heter Bildbunkern. Jag har mailat er för en tid sedan med en sådan förfrågan. Jag tror det var ungefär samtidigt som vi hade kontakt om artikeln.

/Johan

Senast ändrad:
Jag tycker generellt att folk som självmant axlar rollen som forumpoliser är ganska tråkiga människor, men för skojs skull kan jag ju kanske passa på att påminna dig om en annan del av reglerna; Håll er till ämnet

Du är lustig du. :) Tack för påminnelsen!

Sluta tjura, häng med på fotopromenaden istället.. =)

Haha, jag är verkligen inte det minsta sur eller tjurig. :) Fotopromenader hänger jag med på så ofta jag kan och hinner. Jag håller med dig där gällande att ni borde få en liten del av forumet dedikerat till bildbunkern, många andra fotoklubbar/föreningar har ju en sådan. Varför kan inte ni få en sådan.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar