Annons

Bevakningssida

Produkter
(logga in för att koppla)

Walle

Aktiv medlem
En funktion som jag tycker vore toppen är en bevakningssida. Altså en sida där träffar på olika bevakningar samlas i någon snyggt ordnad lista. Som exempel:

Bevakningar:
Det finns nya kommentarer på 6st bilder du har kommenterat.
Det finns nya svar på 15st forumtrådar du bevakar.

På detta sätt kan man själv välja när man vill kontrollera sina bevakningar. Givetvis ska man själv kunna välja om man vill ha emails eller om man vill använda bevakningslistan.

Jag tror att detta skulle vara hyffsat enkelt att implementera.

Vad tycker ni andra om idén? Vad säger du, Christer?

Mycket bra idé tycker jag. Däremot kan det vara bra att få välja själv respektive bevakning om det ska komma i mailen eller bara på denna sida.
Skönt att få allt samlat isf massa massa mail...

Precis det som var min tanke. Man ska kunna välja att få t.ex. forumbevakningar på mailen, men andra bevakningar på bevakningssidan.

Du menar att vissa bevakningar skulle köras då man gick in på denna sida, istället för att köras periodiskt och maila?

Vid klick på "6 st" i ditt exempel, så får man samma lista som man idag får per mail?

Precis!

Men med exemplet med "6 st" så syftar jag på idén om att kunna bevaka kommentarer under andras bilder. Men samma typ av lista, japp!

This is my very first forum entry, so I hope that my contribution is not out of place...
As an FS-newbie, I'm still trying to find my way and was actually wondering if there was an 'easy' way of keeping an eye on (bevaka svaret) discussions in certain threads. As yet, I have not made use of the "Bevaka svaret" option, as I already receive far too much email as it is.
Just as much as I appreciate all feedback that I have received, it would be good to be able to easily and quickly respond to anyone who is looking for some kind of 'dialogue' on their posted images.
Just my 2 öre's... :)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto