Annons

Bevaka denna diskussion - not!

Produkter
(logga in för att koppla)

Niklas H.

Aktiv medlem
Jag har vid några tillfällen gjort misstaget att göra ett inlägg i en evighetslång diskussion.
När man gör ett inlägg så finns möjligheten att "klicka i": bevaka denna diskussion.

Vad jag saknar är möjligheten att : ta mig långt bort från denna diskussion, det var ett misstag och jag vill inte ha 3007 mejl om att det kommit ett nytt inlägg i denna tråden.

Säkerligen finns denna möjlighet och jag har bra inte fattat hur man gör, men jag har tröttnat på att få 57 mejl om dagen från en tråd som jag gjorde ett misstag att posta i och som jag inte har något intresse av.

Förlåt mig för jag hava felat och skola icke göra om detta, men bespara mig från frestelse från att skriva: STOPP, sluta nu! Det räcker, allt är sagt.

Det finns en länk i varje bevakningsmail som direkt tar bort bevakningen.

Ibland lönar det sig att läsa mail ;P

Tack, som jag sa, funktionen finns säkert redan men jag är för korkad/lat osv. för att fatta det.

Jag tar till mig ditt tips och fimpar de trådar som översvallar min inbox.
Tack igen.

Niklas H. skrev:
Tack, som jag sa, funktionen finns säkert redan men jag är för korkad/lat osv. för att fatta det.

Jag tar till mig ditt tips och fimpar de trådar som översvallar min inbox.
Tack igen.

Så länge du inte går in och kollar varje nytt inlägg som du notis om per mail, så får du inget nytt mail...

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto