Annons

beställt en D7D från Tyskland...!

Produkter
(logga in för att koppla)

Micke H

Aktiv medlem
nu har jag tagit steget....

Jag har precis beställt en D7D(enbart kamerahus, resten har jag sen förr...) från www.topvisionshop.com i tyskland.

Eftersom jag har firma så slipper jag momsen, så priset blev ca 8500:- med frakten. däremot så gick det inte att beställa med kreditkortet, så jag använde mig av "money in advance", dvs sätta in pengar på deras konto, och när de fått pengarna om några dagar så skickar de kameran...

Känns spännande det här, som att hoppa fallskärm och samtidigt fundera på om livförsäkringen fortfarande gäller.... ungefär....

/Micke - som snart har sin kamera... förhoppningsvis...!

Skriv gärna hur det går med leveranstider osv. Jag tänker köpa dslr i september och 7D är det som är intressant :)

Jäklar, detdär var riktigt fint pris, undra om det är temporärt eller deras gällande pris framöver.

Enl. Lagerstatus har ju netonnet, inga D7 att sälja ? "Slut Utgående artikel", Då kan dom ju skriva vilket pris dom vill.

skriv som sagt gärna hur det går med beställningen från topvisionshop; jag var sugen på att beställa därifrån, men blev avskräckt när de aldrig svarade på mail..

/Per

Kan ju vara så att någon/några har köpt kameror och lagret inte var oändligt... Det intressanta är att det står utgående artikel :)

När jag kikade på netonnet så var det kvar i lager iaf.
Inte i deras butiker, men deras internetlager hade.

Nu är den på väg...!

Hej igen!

I morse fick jag mail om att den packeteras och skickas idag!

Så kanske på to-fre har jag den om allt går som det ska!!

/Micke - som igår natt drömde att han fotade med sin nya kamera... ;)

"citat från postens sök-funktion...!"

Här är din försändelse:

20 jul kl 15:38
Malmö, Försändelsen har ankommit och sorterats på den uppsamlande Postterminalen.

Huvva, nu är den snart här! :)

Hepp!

Nu så sitter jag med kameran i knät!!!

Den kom med budbil 12:10 idag, nu ska jag strax ta en längre promenad med min nya lilla leksak!!!

Summa summarum: Det gick utmärkt för min del att beställa från Tyskland och Topvisionshop!
Jag beställde i onsdags förra veckan, satte in pengarna på deras konto samma dag. De fick pengarna fredag eller måndags, och skickade kameran på tisdagen. Nu är den här!!!

/Micke

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar