Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Beställa NEC Multisync PA271W från USA.

Produkter
(logga in för att koppla)

J0£L

Aktiv medlem
Är det någon som har erfarenhet av NEC Multisync PA271W?

Jag läste om den i en amerikansk fototidning i somras när jag var i USA och den finns att köpa på B&H i NY
(http://www.bhphotovideo.com/c/produ...71W_BK_MultiSync_PA271W_BK_27_Widescreen.html) och på svenska prisjakt finns listad hos ett antal butiker men ingen verkar ha den i lager ännu. Lika illa verkar det vara med ett gäng europeiska handlare.

Vågar man beställa den från USA? Visst tillkommer tull och moms men den blir ändå bli bra mycket billigare än de 16-17000 som de svenska handlarna har satt som listpris. Skärmar borde väl klara både 110 och 220V (iaf den Dell jag sitter och arbetar med just nu).

Jag har mailat svenska Nec och frågat när den kan tänkas komma till Sverige, men de verkar inte ens kunna stava till "svara på mail" trots att det var flera dagar sen jag mailade dem.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.