Mas71
Aktiv medlem
Jag har nu ägnat senaste veckan till att bekanta mig med denna sida och nu vill jag ösa lite beröm över den.
För det första är det den enda sida som verkligen fångat mitt intresse på lång tid och den enda sida som jag besöker oftare än internetbanken och ASUS hemsida för att söka nya BIOS filer....men nog om det nu.
Detta gör fotosidan för mig:
Tack redaktionen för en suverän sida som ger fotograferandet ytterligare några dimensioner.
/Mas71, snart silvermedlem
För det första är det den enda sida som verkligen fångat mitt intresse på lång tid och den enda sida som jag besöker oftare än internetbanken och ASUS hemsida för att söka nya BIOS filer....men nog om det nu.
Detta gör fotosidan för mig:
- Hjälper mig att komma igång med mitt fotograferande. Jag är nybörjare i vad som kallas avancerad fotgrafering. Jag blir inspirerad och får hjälp att undvika de vanligaste fallgroparna.
- Driver mig till att ta mera kort för att det finns någon att visa dem för. Visst, min familj och vänner tittar väl lite men hur mycket konstruktiv kritik få man där? Det är mest, "åh vad gullig han är, kan du inte beställa en förtorning av detta!" efter 2 sekunders tittande, dom ser t ex inte att ansiktet är fullständigt överexponerat och blekt av blixten osv.
- Får prata med trevliga människor med likartat intresse, möjlighet att utbyta funderingar och få tips om utrustning mm.
- Koppla av med att titta på bilder och betygsätta, ja jag gillar betygen och förutsätter att jag umgås med mogna individer som inte "tävlar" om högsta betyg utan snarare ser betyget som ett komplement till kommentarerna, ett slagt förtydligande om vart man står (Blev tvungen att säga detta efter att ha läst diskussionen i forumet om betyg).
Tack redaktionen för en suverän sida som ger fotograferandet ytterligare några dimensioner.
/Mas71, snart silvermedlem