Annons

Behind the Scenes Wedding photoshoot

Produkter
(logga in för att koppla)
Behind the scenes wedding photoshoot.

Har skrivit ett par rader om hur denna bilden blev till. Vilka inställningar jag använde mig av, utrustning och redigering i datorn.

http://www.baatphoto.com/2014/01/behind-the-scenes-wedding-photoshoot/

/mvh Valentin Baat

Najs bild :) Riktigt kul att du beskrev hela arbetet bakom bilden, mycket lärorikt.
Tycker det borde vara flera som gör det, beskriver hur dom får till sina bilder så vi(jag) som inte är så duktiga kan lära oss av er som är duktigare. Tack för det ;)

//Reino

Det är en väldigt mäktig bild. Vacker
Men är verkligen hela världen emot bröllopsparet?
Jag får i alla fall känslan av att det är dem mot världen ungefär som en reklamaffish för en actionfilm.
Men men väldigt snyggt. O roligt att få se.

Tack för att du delar med dig. Riktigt intressant både hur du tog bilden och hur du redigerade den. En annorlunda och tuff bröllopsbild.

Mycket stiligt!
Varför står snubben med blixten så långt utanför bildens kant?

tack så mycket!

Då vi tog både horisontella och vertikala bilder från den platsen, så var det enklare på detta viset, så man slipper ställa om blixtstyrkan osv, tyckte ljuset blev lagom hårt/mjukt trots avståndet.

/mvh Valentin

Jättekul att det uppskattas. då det inte blir så mycket nya och färska bilder just nu, så kanske jag lägger upp lite fler behind the scenes bilder och berättar hur jag gått till väga!

ha det gott!

Kul med någon som beskriver hela processen, även om du kunde ha fått berätta lite mer om efterbehandlingen. Vilken storlek på softboxen är det?

Mvh

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar