Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Beg Sony Alpha 200

Produkter
(logga in för att koppla)

H.Eriksson

Medlem
Hej!

Har nu haft min alpha sedan juni 07 och är mkt mkt sugen på att köpa ett nytt hus + objektiv. Jag kommer därför att sälja min alpha 200 + ett 18-70 objektiv med UV-filter (Scand. Photo). Inköp för hus + objektiv + filter = 5175 kronor. Nu undrar jag vad som är rimligt för mig att ta för det här kittet samt var man lättast lägger ut sin annons. Tyvärr har jag ingen koll på hur många bilder jag tagit så min följdfråga är om ngn vet hur man kollar detta. Det kan hända att jag nollställt kameran, går detta att kolla ändå?

Ursäkta om detta hamnade "fel" i forumet

Med vänlig och solig hälsn.
Helena

Hej,
en koll på prisjakt ger att en ny kostar 3763:- med samma objektiv. Så det kan nog bli svårt att sälja det för mer än 3000.
Vet inte vart du kollar efter antalet exponeringar, men det har nog inte så stor betydelse för en kamera i den prisklassen.

Hej!

Har nu haft min alpha sedan juni 07 och är mkt mkt sugen på att köpa ett nytt hus + objektiv. Jag kommer därför att sälja min alpha 200 + ett 18-70 objektiv med UV-filter (Scand. Photo). Inköp för hus + objektiv + filter = 5175 kronor. Nu undrar jag vad som är rimligt för mig att ta för det här kittet samt var man lättast lägger ut sin annons. Tyvärr har jag ingen koll på hur många bilder jag tagit så min följdfråga är om ngn vet hur man kollar detta. Det kan hända att jag nollställt kameran, går detta att kolla ändå?

Ursäkta om detta hamnade "fel" i forumet

Med vänlig och solig hälsn.
Helena

Sälj på Tradera.

Där kan man också leta på avslutade affärer och se vad de gav.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar