Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Batterigrepp 300D + 2 batterier Pris?

Produkter
(logga in för att koppla)

quackpack

Aktiv medlem
Sitter o kikar på B&H´s hemsida och är jäklig sugen på o beställa ett Batterigrepp samt 2 st Power-2000 BP-511 Lithium-Ion Battery (7.4v, 1500mAh) batterier... Men jag vet att detta med o beställa från usa aldrig kostar det som man har tänkt sig.. Försökte räkna ut på tullverkets hemsida men enligt den skulle tullen vara 0% o de tror ja inte alls på!

Så total priset utan frakt blev 174.85USD
och antar det blir en extra 40 dollar i frakt?
totalt 215USD... men kan någon hjälpa mig räkna ut va detta skulle bli ungefär i svenska kronor efter man fått de goa brevet från tullverket?
Fattig CSN student så måste man veta att man har råd me grejerna snälla hjälp :(

shit alltså de blir så mycke ialla fall.. bara batterigreppet blire väl då.. 105usd.. om ja lycats räkna rätt alltså: 1122:- sek.. låter mera rimmligt tycker jag :-/

jo precis! såg oxå den annonsen helt klart värt o köpa i sverige om batterierna är något att ha alls?..

Men ingen som beställt batterigreppet från usa o vet va totala kostanden blev eller är 1.200 som ja räkna ut ca priset man får lägga?

quackpack skrev:
jo precis! såg oxå den annonsen helt klart värt o köpa i sverige om batterierna är något att ha alls?..

Men ingen som beställt batterigreppet från usa o vet va totala kostanden blev eller är 1.200 som ja räkna ut ca priset man får lägga?

Köpte fler prylar samtidigt bl.a. batteri,blixt,objektiv så jag har inte räknat ut exakt vad enbart batterigreppet kostade,men jag skulle tippa på att 1200kr är ungefär vad det går på när du har det i näven.

quackpack skrev:
Så total priset utan frakt blev 174.85USD
och antar det blir en extra 40 dollar i frakt?
totalt 215USD... men kan någon hjälpa mig räkna ut va detta skulle bli ungefär i svenska kronor efter man fått de goa brevet från tullverket?
Kolla på Zebramedia.biz, de har ett batterigrepp liggande under "Utförsäljning", skulle tro att det+batterier blir rätt ok pris och ingen tull.

ja Zebramedia.biz har bra pris.. tror jag gav 1500:- för batterigreppet och ett par hundra för batterier.. helt klart värt att kolla.

Jag köpte 2 Uniross batterier från Cyberphoto. 345 kr st. Funkar hur bra som hellst med batterigreppet.

Såg de på Zebramedia va så ja slängde mig o skulle betala in men kanske lungnar mig lite.. har lite annat o köpa innan hehe :) Men jäklar va sugen jag är! =)

Så Bengt-Arne Persson du har köpt av honom så det är seriöst då alltså? så man inte betalar o sen inte ser röken av några batterier :-/

quackpack skrev:
Såg de på Zebramedia va så ja slängde mig o skulle betala in men kanske lungnar mig lite.. har lite annat o köpa innan hehe :) Men jäklar va sugen jag är! =)

Så Bengt-Arne Persson du har köpt av honom så det är seriöst då alltså? så man inte betalar o sen inte ser röken av några batterier :-/

Han bor i Malmöregionen och jag några mil där ifrån, så jag körde hem till honom och köpte. Verkade till att vara en reko kille.

ANNONS