Annons

Batteri till min E-1 (snabbt)

Produkter
(logga in för att koppla)

lamotte

Aktiv medlem
Behöver tips på vart jag kan hitta ett BLM-1 batteri till min E-1 innan lördag. Jag hinner inte beställa från ett internetföretag så jag måste köpa i en affär. Jag tror att expert kanske har det här i Trollhättan, men det vet jag inte förrän fredag (de har stängt imorn) så om de inte har det är jag lite sent ute.

Helst vill jag ha ett orginalbatteri (olympus) men går det inte så får det funka med ett annat märke. Såg att Netonnet (i GBG) hade ett "Pixo" BLM-1 till olympus, men jag vet ju inte hur kvaliten är på det märket. Det är iofs väldigt billigt. Så i värsta fall kan jag åka ner till Göteborg och köpa ett i deras lagershop.

Har nån tips på vart jag kan hitta ett extra batteri (orginal) vore jag väldigt tacksam :)
 
Kjell Co.. har på lager!

Använder själv ersättningsbatteri från Kjell & Company för 349kr.. Efter 3 månaders tuff användning på en E300 så laddar den lika bra idag som Olympus orginal! Sök på BLM-1..
 
Tack för tipset, men synd att Kjell & Company inte finns närmare än Borås.

Testet på Dpreview var intressant och hade jag bara hittat ett Uniross eller Energizer så hade jag köpt det direkt. Någon som vet var man kan få tag i dessa märken?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.