Annons

Basic questions

Produkter
(logga in för att koppla)

Khalad

Aktiv medlem
Skräpmail
1
Svarade av misstag på ett reklamtrick typ hur många trianglar kan du hitta.....på FB. Nu får jag mellan 1 5 och 20 skräpreklammail per dag. Avsubskribera funkar inte, då byter dom formell avsändare och fortsätter På min pc funkar däremot att lägga det bland skräpmailen och blocka avändaren där har jag i det närmast fått stopp på inkommande skräpmailen. Det gäller däremot inte Appleprodukterna,MBP, padda ocjh mobil. Finns det enkelt sätt att blockera vissa avsändare på min MBP, iPad och iPhone 6?

2
På iPaden har jag 2000 mail och vill nu radera alla hur i ridens namn gör jag det?

Vilken emailtjänst använder du? Det brukar finnas spamfilter att aktivera hos en del (kanske hos de flesta?).

Vilken emailtjänst använder du? Det brukar finnas spamfilter att aktivera hos en del (kanske hos de flesta?).

Såg inte ditt svar bland alla spam😄
På MBP är det Mail , på mobilen (iPhone) och platttan
(iPad) visste jag inte ens jag kan välja emailtjänst

Mitt mobilabonnemang har jag hos tre d

På min fasta PC kör jag Outlook

Men till att börja med, hur raderar jag 2000 mail från paddan, har verkligen letat men jag hittar inget annat än ta bort ett och ett

Såg inte ditt svar bland alla spam😄
På MBP är det Mail
Det där är emailklienten på Mac OS X. Emailtjänsten är den levereantör av email som du anlitar. Förmodligen samma som din internetoperatör.

, på mobilen (iPhone) och platttan
(iPad) visste jag inte ens jag kan välja emailtjänst
Det fungerar på liknande sätt som på Macintoshen, men du kanske inte använder samma emailtjänst där.

Mitt mobilabonnemang har jag hos tre d
I så fall kanske du använder tres emailtjänst också?

På min fasta PC kör jag Outlook
Vilket alltså är emailklienten på din PC. Om du har din PC ansluten till samma internetoperatör som du har till Macintoshen så är det troligen samma emailtjänst också.

Men till att börja med, hur raderar jag 2000 mail från paddan, har verkligen letat men jag hittar inget annat än ta bort ett och ett
Här kan jag tyvärr inte hjälpa till eftersom jag inte har någon iPad.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar