Rolz
Avslutat medlemskap
Vad förväntar ni er av fotoåret 2003? Jepp, allt lite nyfiken. Själva förutom att framåt vårkanten ta hand om en liten krabat som Jeppe skickar land och rike runt hade jag tänkt mig att försöka lära mig mer, mycket mer av fotokonstens svåra men störtroliga konster. Skall verkligen utforska Österlen när jag nu efter mycket vånda och svår beslutångest skaffat mig som jag tycker ett riktigt redskap till hjälp - Canon D60. Någon eller några gluggar till står på önskelistan, få se vad kassan tillåter under det nya året. Skall från Brösarps backar nertill Nybrostrand vända på varenda sten, vada i varje vattensamling, trycka i grönskan och plåta varje råbock, kronhjort, havsörn, pissmyra m.m. Utforka varje strand och samtidigt hålla ett öga på turisterna som likt lämmeltåg väller hit sommartid. Skall påpeka att de är mycket välkomna. (Pust)!!
Vad jag sedan skall göra framåt höstkanten får jag fundera på då (-: Vad skall du göra??
Hälsar. //Ronney
Vad jag sedan skall göra framåt höstkanten får jag fundera på då (-: Vad skall du göra??
Hälsar. //Ronney