Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bakgrund till studio

Produkter
(logga in för att koppla)

angelpoison

Aktiv medlem
Någon som vet vart man får tag i sån här eller liknande bakgrund till studio?
Hittade bilden någonstans på nätet o tyckte det var sån fin kombination :)

Bilagor

• b27md.jpg
    b27md.jpg
    13.3 KB · Visningar: 408
Tack så mkt för svar, dock blev jag inte hjälpt, googlat och sökt runt men inte hittat något i närheten likt ens vare sig i någon fotobutik, nätbutik, tradera, eBay eller annat :(

Kikade på din hemsida ( jätte snygga bilder för övrigt! ) hittade en bild " HANNES RÅSTAM " under " portraits " är det en tygbakgrund eller papper? Är intresserad av tyg!

Oj, jaha.. vet du av någon bra guide för att lära sig göra egna bakgrunder i photoshop? Då skulle man juh slippa det här problemet :) Fast det kanske är väldigt avancerat.

Kikade på sidan du länkade, var inte direkt de prisklasserna jag tänkt mig för lite tyg näe :) Men tack så mkt för tips och kaffebrus var inget, det hade du helt rätt i.

Bakgrunder

De flesta fotofirmorna har dessa men jag köpte mina från England då det var så stor skillnad på priser!
Lastolite brukar säljas i Sverige så sök på detta! Finns exempelvis på Cyberfoto under Studio och bakgrunder. Tror de finns på flera!
Firman i England har webbadress http://www.colourscape.co.uk/
Fick dom efter några dagar och det var bra priser! En av dom jag har var Burnt Ash och det liknar den på bilden! Köpte tre då frakten inte blev så mycket mer och så fanns det paketerbjudande. Kolla offers i menyn

Senast ändrad:
Oj, jaha.. vet du av någon bra guide för att lära sig göra egna bakgrunder i photoshop? Då skulle man juh slippa det här problemet :) Fast det kanske är väldigt avancerat.

Kikade på sidan du länkade, var inte direkt de prisklasserna jag tänkt mig för lite tyg näe :) Men tack så mkt för tips och kaffebrus var inget, det hade du helt rätt i.
Ja de är dyra. Men fotograferar du ngn gg i månaden så kommer de nog att överleva dig...
Kvalitén på sådana bakgrunder är bra o håller i många år.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar