Annons

Bästa stället för höstlöv i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag gillar Hagaparken, den ar sakert inte bast men jag har manga minnen fran den nar jag och min syster lekte dar som sma. :)
 
När jag körde taxi när jag pluggade för 20 år sen hade jag en amerikansk turist som ville bli körd ut till Gustafsberg på Värmdö, bara för att få fotografera löven runt kyrkan. Han minns dem från när han var utbytesstudent i Stockholm för länge sen, och ett av skälen till att komma tillbaka hit var att åka ut med sin dyra Canon och fotografera löven. Haha, men fina löv var det, är det nog fortfarande.
 
När jag körde taxi när jag pluggade för 20 år sen hade jag en amerikansk turist som ville bli körd ut till Gustafsberg på Värmdö, bara för att få fotografera löven runt kyrkan. Han minns dem från när han var utbytesstudent i Stockholm för länge sen, och ett av skälen till att komma tillbaka hit var att åka ut med sin dyra Canon och fotografera löven. Haha, men fina löv var det, är det nog fortfarande.

Hehe, då borde det funka med min dyra Sony A900 också! Tack för tipsen allihop.
 
Det finns flera vackra platser med vatten, klippor och träd ut mot västerort (hässelby, grimsta, råcksta, vällingby och kannanbadet) Jag bor där så det är de platser jag vet men det finns säkert något på annat håll kanske ekerö om du inte vill ha Stadsbilder vill säga.
 
Patrik,

Ser att du också bor i Bromma, då är det väl i princip bara att gå utanför dörren så hittar du några löv. ;)

Judarnskogen i Ängby brukar kunna erbjuda fina löv och speglingar i sjön så här års.

Mvh
Anders
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.